maandag 5 november 2012

Ik ga mobiel!

Het is een hele tijd geleden dat ik hier iets geschreven heb, maar ik had ook niet zoveel nieuws te melden rondom Het Nieuwe Werken. Af en toe thuiswerken is inmiddels gewoon geworden en collega's af en toe "spreken" via MSN ook. Ik ben er al helemaal aan gewend om mijn iPhone af en toe te gebruiken om mijn mail te lezen en beantwoorden of om via Google+ contact met cursisten van de cursus Data Intelligence op te nemen. Daarmee waren voor mij de grenzen van de nieuwe mogelijkheden wel bereikt, want ik zat nog altijd vast aan de PC op mijn bureau in de hoek van kamer 0.34 of aan de PC in mijn woonkamer thuis. Maar nu niet meer! Met ingang van vandaag ga ik mobiel. Mijn werk-PC is vervangen door een laptop en ik kan nu gaan zitten waar ik wil. Ik zit dit te schrijven op mijn nieuwe laptop, wat heel goed klinkt als ik er niet bij vertel dat die laptop op mijn vertrouwde bureau in de hoek van kamer 0.34 staat. Tja...
Het zal allemaal beslist even wennen zijn, maar ik ben vast van plan om dingen uit te gaan proberen en op den duur mijn vaste werkplek helemaal vaarwel te zeggen. Maar vandaag nog niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten