maandag 7 juni 2010

Het einde is nabij...

Dit klinkt nogal gruwelijk, maar is niet zo erg bedoeld als het klinkt. Toch is het wel waar: het einde van ons Discover Anything-traject is nabij. Ik vind het jammer, want ik ben gehecht geraakt aan mijn weblog en aan het uitproberen van allerlei nieuwe webtoepassingen.

Het is natuurlijk de bedoeling, dat na morgen niet alles ophoudt, maar dat we manieren vinden om Web 2.0 in ons werk in te bouwen. Ik hoop van harte dat dat gaat lukken. Ik zie mogelijkheden, maar het grootste probleem waar ik tegenaan loop, is nog steeds TIJD. Wanneer doe je dit soort dingen? "Even tussendoor": dat klinkt leuk, maar werkt (bij mij) in de praktijk niet. Nu heb ik het gevoel dat ik er tijd aan "mag" besteden, maar heb ik dat gevoel volgende week ook nog? Of valt het dan onder het kopje "tijdverspilling"?

Ik zou het in ieder geval heel jammer vinden als Discover Anything over een jaar alleen nog een vage herinnering is, een cursus die we ooit een keer gedaan hebben, maar waarvan we niet meer precies weten waar het allemaal over ging...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten